Ramarna på plats

Nu har jag vab:at med en feber- & ont i öronen-sjuk son i två dagar. Det har blivit en hel del tv-tittande & så har vi spelat många spel... :-) Vi har också gemensamt hunnit designa egna inbjudningskort till sonens 7-årskalas & idag kom äntligen ramarna på plats runt mina egna svartvita foton i vardagsrummet.


 






 


Just nu har jag en tävling där man kan vinna en VIP-kväll hos formgivaren Erika Tubbin i Norrköping. Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingsinlägget. Jag kommer också att vara med på VIP-kvällen & ser verkligen fram emot att få träffa er läsare av bloggen :-).


 

Kommentarer:

1 Carina - inspirera:

Inget kul att vara sjuk...

Men sjukt snygga foton...jag älskar maskrosbollar!

Kramen.

2 Proforma - Irene:

Oj, vad fina dom är! Det är väl extra kul när du tagit bilderna själv!

Hoppas sonen kryar på sig!

Kram Irene

3 Mari:

I bland är det bra att Vab:a om inte barnen är för sjuka alltså. Då får man kanske lite gjort eller kvalitetstid är ju härligt oxå.



Han verkar ju rätt pigg iaf och det är ju gott!



Verkligen läckra dina tavlor..



Ha en bra fortsatt dag!! KRAMAR!

4 Pysseliten:

Är det dina egna kort ? Nyfikna jag :)

Dom är jätte fina i allefall

5 kristina:

Vilka harliga bilder du tagit... himla läckra vad har du för objektiv?

Kommentera här: