Jag tillbringar fredagen med Simon & Tomas :-)!

Ja, det är sant! På fredag ska Stefan i Linköping få besök av Simon & Tomas som ska göra om ett av Sveriges fulaste hem. Det ska verkligen bli jättespännande & superkul att få vara med en dag med detta designerpar, som jag njuter av att titta på på tv. Jag har dessutom sett & hört dem hålla föredrag vid några tillfällen & de är verkligen roliga. Nu har jag fått förmånen att bli inbjuden till denna dag & det känns riktigt häftigt. Jag kommer såklart att dokumentera ordentligt med kameran & visa här på bloggen sedan :-). Helena som har bloggen ROOM and SERVE var en av domarna i tävlingen Sveriges fulaste hem. Hon kommer också att vara med denna dag. Det ska bli jättekul att träffa även henne irl.


Bilden är lånad från aftonbladet.se.


Simon och Tomas skulle älska att hata alla våra furutak, furudörrar, furutrapp & furukök! Fulfuru som de kallar det ;-). Jag bara hatar det också, men min nedrans onda arm & pengar gör att det tyvärr får förbli fulfuru i vårt hem ännu ett tag :-(...

 

Kommentarer:

1 pysseliten:

gud så mycker kul du får vara med om jämt .

Super avis . Men ta massor av kort så vi får se Kram

2 Anna:

Vilken grej att få vara med på!! Jag ser väldigt mycket fram emot din dokumentation från dagen med dessa tokiga herrar :-) Ha en härlig och lärorik dag! KRAMISAR I MASSOR

3 Helene Langborg:

Gud vad kul!



Har också sett dem hålla föredrag, de är roliga.



Tycker dock att de ibland är lite extrema i sin inredning.



Kram Helene

4 hem ljuva hem-helena:

Åh, lyllos dig! Jag älskar Simon och Tomas. De är verkligen hur sköna som helst!!

5 Proforma - Irene:

Oj, vad kul, vilken grej!!! Det vill jag veta mer om så dokumentera väl! :)

Ha det sååå kul!

Kram

6 Camilla:

åååh! va roligt! Ser fram emot bilderna här i bloggen se,..

Kram Camilla

7 House of Jammi - blogg och webshop:

Det låter ju hur kul som helst! Jag ser fram emot rapporten.

8 Helena [ROOM AND SERVE]:

Det ska bli roligt att se allt :)

9 Åsas formaliteter:

Oj, vad häftigt. De är ju två riktiga karaktärer, så jag kan tänka mig att det är en upplevelse att hänga med dem en hel dag. Hoppas att du har det kul!



Själv har jag precis cyklat förbi och spanat på Bygglovs-teamet som fixar i ett hus ett kvarter härifrån. =)



Kramis!

Kommentera här: