Awarder :-)!

Maj & juni är verkligen hektiska. Både på jobbet & fritiden. Kalas, avslutningar, träningar, firanden, planeringar, fotbollsturneringar... På fredag tar mina mentorselever studenten (IDAG är det för övrigt exakt 20 år sedan jag själv tog studenten!). Det är en hel del fix & festligheter innan dess. Dessutom har ju barnen skolavslutning & kvällsaktiviteter. Kom på idag att kläder & skor inte är fixat till någon av oss. Puh! Lyxproblem, men en onödig stress. Jag som älskar att kolla runt på alla underbara inredningsbloggar, har inte hunnit med det alls som jag vill de senaste veckorna. Läääängtar till sommarlovet, så att jag äntligen kan skriva kommentarer hos er. Jag har kollat via Bloglovin', men har tyvärr varit dålig att kommentera hos er. Förlåt! Något som förgyller otroligt i vardagen & stressen är att bli uppmärksammad & få en award eller en utmärkelse. Jag har fått inte mindre än fyra awarder senaste veckorna. Har inte ens hunnit visa dem här. Så nu gör jag ett samlat inlägg. Jag blir verkligen jätteglad av dessa!




TUSEN TACK SNÄLLA Åse med bloggen Interiörguiden för awarden Beautiful Blogger Award.

TUSEN TACK SNÄLLA Anna med bloggen Tomteboanna för awarden Beautiful Blogger Award.

TUSEN TACK SNÄLLA Trene med bloggen Proforma för awarden Helt KUL Award.

TUSEN TACK SNÄLLA Lotta med bloggen Lotenlind för awarden Beutiful Blogger Award.



Med awarderna följer att man bland annat ska tala om några sanningar om sig själv. Jag har dock gjort detta tidigare, så jag hänvisar dit nu istället. Ytterligare en önskan med awarden är att visa sitt tionde foto som man hade här på bloggen. I början var jag ännu mindre nischad, så mitt tionde egentagna foto är ett från Lanzarote, när vi var där på semester i mars 2008. Minsta sonen hoppar ett av sina säkert 1000 hopp ner i vattnet denna vecka. Denna gång blev det en "bomb" ;-)!


 

Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen som pågår här på bloggen nu! Du kan vinna superläckra hyllan Letter Shelf från Maze Int, sponsrad av Vitdesign.se.


Kommentarer:

1 Anna:

Jag har precis samma i-landsproblem som du just nu. Det är mycket som ska fixas inför skolavslutningen samtidigt som fix varvas med aktiviteter både för egna barnen och eleverna. Vi har också skolavslutning på fredag och sedan några arbetsdagar kvar innan sommarlovet äntligen är här på riktigt. Så skönt det ska bli! Grattis till ditt 20-årsjubileum!



Vad kul att du visar tionde bilden :-) Den är jättehärlig och passar ju extra bra så här inför sommaren... Om vi inte hinner höras innan fredag så passar jag på att önska dig en fin avslutningsdag redan nu! KRAMISAR I MASSOR

2 Anonym:

Grattis till alla awarder! Nyss hemkommen från picknick med äldste sonens klass, och Konsum för inköp till yngste sonens utflykt imorgon kan jag bara hålla med - det är mycket så här års.

3 House of Jammi - blogg och webshop:

och förra inlägget var från mig

4 Proforma - Irene:

Oj, så många awarder! Vad kul, stort grattis! 10:e bilden stämde bra med årstiden!



Det blir bättre med åren, inga avslutningar eller utflykter! I och för sig var det en rolig tid som jag kan sakna ibland när andra pratar om det. För och nackdelar med allt!

Kram

5 HUSnrNIO:

Oj vilka många awarder du fått:) Så kul! Härlig badbild. Ha en fin onsdag.

Kommentera här: