Nya IKEA katalogen online!

Regnet piskar mot fönstret & timmen är nu sen! Vi har precis kommit hem efter en spöregnig hemresa från Göteborg. Jag & min familj har varit där i några dagar & träffat mina systrar & deras familjer ♥. Onsdagen var gudomligt fin, men torsdag & fredag har det regnat från typ alla håll! Badväskan fick stå orörd, men innehållet i regnväskan blev dock flitigt använt. Det var härligt att få några intensiva dagar tillsammans.

Vi är många inredningsintresserade som väntar med stor spänning på den nya IKEA-katalogen! Jag är defintivit en av dem! Den kommer snart att dimpa ner i våra brevlådor, men har man svårt att hålla sig så kan man gå in på nätet & bläddra i den amerikanska varianten. Det är riktigt fin underhållning & många fina tips på inredning! Synd att Sverige inte har en egen variant av denna onlinekatalog. Däremot kan man redan se en del nyheter redan nu på Ikea.se. Tipset om den amerikanska varianten fick jag av en av mina favoritbloggar - Henrick´s Tankegångar!




Skärmdump från ikea-usa.com.


Kommentarer:

1 Helene:

IKEA katalogen och alla broschyrer finns att bläddra i här.

http://www.ikea.com/ms/sv_SE/virtual_catalogue/online_kataloger.html

Dock har inte 2011 års katalog kommit ut än.



Kram Helene

2 Johanna:

Jag är också en av dem som längtar, ikea-katalogen är min bibel!

Kommentera här: