Formex - Serholt

Serholts monter innehöll såklart en massa gobitar till våren. Jag pratade med dem om en eventuell webshop direkt från dem, men det är fortfarande ingen sådan på gång. Synd! Eftersom Norrköping tyvärr inte har någon Village butik, så är jag enormt "fattig" på dessa Serholtupplevelser i verkligheten. Eller fattig & fattig, jag skulle bli fattig om det fanns ett Village här... ;-). Serholts produkter är alltså de som finns i Villagebutiker. Några enstaka produkter brukar finnas i en del webshoppar, men långt ifrån hela sortimentet. Jag brukar alltid se till att hinna med att besöka Village i Gävle när vi hälsar på svärföräldrarna. Så det var såklart himmelriket för mig att få se nästan hela deras sortiment för våren 2010. Har redan en låååång önskelista på produkter därifrån. Här nedan kommer lite bilder från vårens nyheter.



Bokstäverna som bildar drömma passar verkligen in i den här montern :-). Jag drömmer om det mesta i mitt hem!!!





Handduk med Gäster-text i olika färger samt på olika språk. Den är i kökshanddukkvalité. Välkomnande glad i färgerna!! Grattis-brickduk - kul idé med en duk för brickan!! Det gillar jag :-)! Den gröna kudden längst ner i bild med text & en rosa blomma ska pryda min soffa senare i vår. Mmm så fin!


Kubhyllorna, det lilacerisa fatet på fot & tygerna är riktigt fina. Ljusstakarna till höger ska också flytta hem till mig senare i vår.


Det finns ingen som har planer på att öppna en Village-butik i Norrköping eller på nätet??? Jag blir storkund - lovar ;-)!

 
Alla bilder är fotade av Dahlarna på Formex-mässan.


Kommentarer:

1 Anna:

Himmelskt fina bilder! :-) Jag har turen att ha en Villagebutik att kunna gå och njuta i flera gånger i veckan om jag vill, så jag har redan hunnit vara och kollat in vårsortimentet. Å andra sidan har jag ingen Erika Tubbin i min stad, så jag skulle mer än gärna både hälsa på dig och besöka hennes butik :-)



Hi hi, ja som svensklärare har jag ju tjatat på eleverna om lockande rubriker och det är väl bäst att leva som man lär ;-) En jättemysig helg önskar jag dig och din familj också! KRAMAR I MASSOR

2 Magdalena:

Åh vilka fina gröna saker!!! Jag tyckte också grattis-duken var supermysig, tänk på morgonen när man fyller år. Men mest föll jag för den gröna dalahästen - vill ha!!!Min blå nåshäst passar inte riktigt in just nu.

Kram

3 Linn:

Alla bilder var verkligen fina (:

4 Carina - inspirera:

Vilka härliga färger det är! De har så otroligt mycket fint som man bara måste ha ;)

Kul att ha att se fram mot nu på vårkanten.

Kramen.

5 Inspirera Mera:

De där kubhyllorna skulle gärna få flytta hem till mig :) Kram Sandra

6 Pysseliten:

Ja bokstäver :) Du vet att jag gillar dom:))Det kanske kan bli såga av i veckan. Vi får väl se :)

7 fru Sätterlund:

Jättemycket fint! Jag gillar :)



Hoppas du har haft en härlig helg med massa mys och ledighet :)

Ha det gott,

Kram Therese

8 HUSnrNIO:

Härliga bilder som det är lätt att drömma till... Kubhyllor bara måste jag införskaffa någongång:D Ha en trevlig måndag.

9 Sofia:

Finns ju en i Linköping ;)

Kommentera här: