TÄVLINGENS SISTA DAG!

IDAG avslutas 2-årstävlingen här på bloggen! Om ni har missat vad man kan vinna, så är det den kanonsnygga soffan Modena från Furniturebox.  Soffan är värd ca 6000 kr & ni får själva välja vilken färg ni önskar! Hemfrakt ingår också i priset. Kan inte bli mycket bättre än så här, eller hur?! Så se till att svara på frågorna & var med. Klicka på tävlingsbilden nedan för att komma direkt till tävlingen! VARMT LYCKA TILL!





PS - ett litet tips! Se till att läsa tävlingsfråga ett ordentligt  ;-)!

Kommentarer:

1 Änglahår:

Spännande jag håller alla tummarna ;-))

Trevlig Helg!



/Änglahår

2 R E G H I N A --♥:

åh om du bara visste hur hårt jag håller mina tummar :} Skulle verkligen kissa ner mig av lycka om jag vann! Jag har ju lyckats övertala Pappa att renovera ett uthus vi har på gården så till sommaren flyttar jag ut :) En soffa hade då varit helt underbart!



Ville bara säga att jag nu följer din blogg, den kan sammanfattas med ett ord - inspiration! :}



Kram

3 Jennie:

Åh det är bara så spännande!! :)

Kommentera här: