Grymma favoriter

Snart bara en dag kvar av detta år. Tänk vad fort tiden går! Idag har jag packat upp & tvättat hela dagen. Igår kväll kom vi hem från en vecka i Trysil i Norge, där vi har firat jul med min familj samt åkt en hel del skidor. Det har varit underbart härligt! Men "verkligheten" möter en direkt när man kommer innanför dörren här hemma. Nu måste vi ladda om & börja förbereda oss inför morgondagens nyårsfirande!

Här kommer ett litet kollage med några av mina stora favoriter just nu. Ni har säkert sett en del av dem här tidigare på bloggen, men de är så grymma att de tål att visas om & om igen :-)!



Arkipelag golvlampa med bord, DLM bord, utomhus Fatboy, Miss K bordslampa från Flos, iPal radio från Tivoli Audio, pedalhink från Vipp samt ljusstake Nordic Light.



String System, Lux ljusstakar, Vers Libre - &, Vers Libre - m samt Tändsticksfodral.


Alla bilder kommer från The Home Company, med kollage gjort av mig.


 

Kommentarer:

1 Åse - Interiörguiden:

Jag gillar bokstäverna, ljusstakarna alltså. Gott Nytt År!

2 Åsas form[aliteter]:

Hej!

Jag hoppas att du haft en skön och mysig jul och att du får ett riktigt gott nytt år!

Kram kram!

3 Anna:

Du har god smak, för i ditt kollage finns många snygga saker ;-)



Ett riktigt gott nytt år önskar jag dig och din familj, bästa Dahlarna! KRAMISAR

4 Elin:

Tändsticksfodralet klickade jag hem strax innan jul, som en liten julklapp till mig själv. Det kan man vara värd ibland. Dessutom hade PerlanLiving fraktfritt då, vilket hon har även denna veckan. blink blink Kram till dig!

Kommentera här: