Ny anslagstavla

Söndag kväll & helgen är snart förbi. I lördags packade jag kamera, brassestol, nybakad mjuk pepparkaka, nybryggt kaffe samt pastalunch & var sedan fotbollsmamma hela dagen. Vi hade SOL & underbart sommarväder. Jag fick till & med solbränna. Barnens matcher avlöste varandra, trevliga samtal med föräldrar & sedan en avslutning med ansvar i kiosken. Härligt att få vara utomhus en sådan underbart solig & positiv heldag. Idag har det störtregnat & haglat, så barnen var till & med ute & kastade snöbollar. Snacka om kontraster i vädret...

Jag har fått en så fin anslagstavla från Dixie. Hade spanat på den en tid, men inte kommit till skott att handla. Så får jag den i ett fint paket :-)! Jag som älskar paket, blev ju naturligtvis mycket lycklig!! Den heter Hello svart. Det är en magnettavla, som man dessutom kan skriva på! Gillar den verkligen!



Krokarna ska bara skruvas på innan den kan hängas upp på väggen.





Kommentarer:

1 Anna:

Hi hi, så fin den är ;-) Jag fick upp min förra helgen och är så nöjd. KRAMISAR

2 Snusans inredningsblogg:

Var tog den vägen? Helgen!?! Jättefin anslagstavla! Gillar magneterna! Jag har en vanlig Spontan-tavla från Ikea som står här bredvid helt ouppackad. Det tar sin lilla tid att komma iordning när man flyttar till nytt. Sneglar på flyttkartongerna och kaoset.

3 Emma:

Ja jag har en i hallen och jag gillar, så fina e dom:) Ha det bra, kram emma

4 House of Jammi - blogg och webshop:

Vilken störtskön anslagstavla.



Och visst kan det vara mysigt med fotbollsmatcher ibland - när vädret är fint. Jag har lyckats vara både fotbolls- och hockeymamma idag. Att bara slappa och ta det lugnt på helgerna är det slut med när man har aktiva barn.

5 Pysseliten:

Jag en härlig helg men tyvärr jobba jag hela ;( Men fär ledigt i morgon hoppas även då på sol . Anslagstavlan är ju kanon bra att skriva alla aktiviteter man har om det nu får plats :)

6 Carina - inspirera:

Vilken snygging! Hösten innebär alltid här hemma att man eftersträvar lite mer ordning och reda i vardagen...och den här snyggingen hjälper ju verkligen till!

Kramen.

7 Åsas formaliteter:

vilken fin, den har jag inte sett förut. Den lilla fågeln var en gullig detalj!

Ha det gott! Kram kram

8 Nilla:

Jag gillar! :-)

Kommentera här: