Mairo till köket!

Jag letar efter en snygg duk & fina bordstabletter till köket! Jag har spanat in följande bordstabletter - Mairo OGRÄS vit & Mairo BLOMMA vit. Då finns det ju även matchande dukar. Jag har tyvärr inte sett dem i real life. Någon som har sett dem & har en åsikt om vilken som är finast? Vill ha ett vitt mönster på bordstabletten. Duken får gärna vara svart eller färg i. Just nu är det lite grönt i köket. Jag tror att jag vill ha grönt eller gult som accentfärg i köket!



 

Det är svårt att se det vita mönstret på bild. Men jag tror att det blir snyggast på bordet. Nedan är tre varianter av löpare. Dock är det lite klurigt att se kvalitén på löparna.




Bilderna på bordstabletterna kommer från perlanliving.se
& bilderna på löparna kommer från frapp.se


Imorgon slutar tävlingen här på bloggen.
Klicka HÄR för att komma direkt till tävlingen.






Kommentarer:

1 pysseliten:

Tack för ikväll :) Och vikla fina påsar vi fick kanske kan bli en Erica Tubbin kudde av handduken .

Alla löpare var snygga .

2 Åse - Interiörguiden:

Nu har kolsyremaskinen kommit och den fungerar perfekt, tack så jätte mycket!



Kram Åse

3 Johanna mamma till 2 prinsessor:

hej jag är ju med och tävlar om torky här hos dig.. jag har fått en kommentar på min blogg i just det inlägget där jag skriver om tävlingen som jag är med i hos dig. tänkte jag skulle lägga ut den men jag vill ikke godkänna den då jag inte står för tävlingen. ??

4 araminta:

Kul att förnya lite nu på vårkanten...Mairo´s blomma gillar jag jättemycket!

Ha en trevlig fredagskväll...

Kramen.

5 Johanna mamma till 2 prinsessor:

Jag har skickat ett mail till dig med kommentaren jag hoppas att du får det annars är det bara säga till igen så gör jag om det :)

Jag håller tummarna skulle vara så kul att vinna :)

6 Helene Langborg:

Gillar också Mairos Ogräs, gärna med grönt i.



Kram Helene

7 Linda Ericsson:

Löparen till höger skulle ju kunna passa fint med tanke på fondväggen i hallen, kanske...

Kommentera här: