Display Me!

Ni som läser bloggen regelbundet vet att jag är en stor fan av plexi/akryl-produkter! Hittade nu de kanonfina hyllorna Display Me från Hay. Det är transparenta akryllådor, som finns i både öppen eller stängd version samt i olika dimensioner, 11 eller 22 cm djupa. Kanonsnyggt enligt mig! Vill verkligen ha några sådana i mitt hem!




 

Bilderna är lånade från urbanliving.se.


Idag är det Valborgsmässoafton! ♥ Mannen & jag firar 14 år tillsammans idag! ♥ Jag ska alldeles strax förbereda mig inför kvällens festligheter tillsammans med goda vänner! Vi brukar fira Valborg ihop med dem & det ska verkligen bli jättetrevligt att ses. Veckorna rinner på så fort att man knappt har tid att träffa vänner... Tycker inte om att det är så! Det är ju det som är livet - att umgås med nära & kära! Hoppas att ni alla får en riktigt trevlig Valborgsmässoafton. KRAMAR från Viktoria


Kommentarer:

1 Camilla:

vilka snygga!! sånna skulle jag kunna tänka mig o ha till min ank-samling...

Trevlig valborg!!'

Kram Camilla

2 pysseliten:

Läckra :) Vi firar valborg själva för första gången tror jag ;( Mannen ska upp halv fem och jag ska låsa macken så chefen får ledigt .Men vi grillar för fullt med barnen :)

3 Blogg by Maliin Stoor:

ÅÅåååå så fina!



Helt rätt i min smak

=)



Trevlig helg



Maliin

4 Ylva:

De är riktigt fina de där, kikade på dem i en butik i Göteborg häromdagen.

Kommentera här: