Nu börjar det... :-)

Nu är det dax för alla seriepremiärer för hösten! Jag är ju en serieråtta & tycker att det är otroligt skönt att slappna av framför tv:n & se på dessa amerikanska serier... Kanal 5 står för de flesta av mina följetongar.

Grey's Anatomy har premiär redan nu på onsdag (30 september) kl. 21.00 på Kanal 5.


Desperate Housewives har premiär tisdagen den 6 oktober kl. 21.00 på Kanal 5.





Gossip Girl
har premiär söndagen den 18 oktober på Kanal 5.

 


Ugly Betty har premiär tisdagen den 6 oktober på Kanal 5.
 

 
PS.
Är det fler än jag som har problem med blogg.se & att centrera bilder som inte vill bli centrerade & text som själv bestämmer om den ska vara centrerad eller vänsterställd???? Blir så TRÖTT på detta! Strulat flera veckor nu!  

Kommentarer:

1 Ninnie på Ninni med e:

Åh vad jag längtar till alla serier! =)

2 Carina - inspirera:

Jag är en riktigt tråkmåns när det gäller tv:n!

Tittar nästan inte på något...man kanske skulle prova på!

Kramen.

3 Anna:

Grey´s Anatomy längtar jag allra allra mest efter. Jag är som besatt av den serien, så på onsdag finns det inget som kan störa mig ;-)



Jag hoppas ni haft en bra början på veckan! Det har vi, men tyvärr visade febertermometern 39,1 på lilla Ebba nu i kväll. Det blir alltså vab i morgon för mig. Ha en skön kväll! KRAMISAR I MASSOR

4 Maria:

Är också en riktig såpa nörd;-) Men jag har försökt att inte bli slav under tvn nu i höst...men osm sagt det är juh NU alla BRA serier börjar så då kanske det skiter sig;-)

Kram på dig/Maria

5 InneoUte-Malin:

Åh, äntligen. Kul när alla serier drar igång. Tack för uppdateringen. :-)

6 hem ljuva hem-helena:

Jag ser fram emot Desperate housewifes!! Min absoluta favoritserie! (-:

7 Nilla:

Kul! Jag ser särskilt fram emot Gossip Girl!

(Jag har märkt att det är annorlunda på blogg.se Mest bättre. Min blogg ser lika fin ut i explorer som i Firefox nu! Vad är det som inte funkar med att centrera? Kan du markera texten och sedan klicka på ikonen för att centrera?)

8 HUSnrNIO:

Jisses vilken massa premiärer! Följer endast nummer två av alla dessa men den serien följer jag slaviskt istället. Trevlig tisdag.

9 Pysselprinsessan:

Åh, ja det är så störande med centraringsproblematiken! Microstress i sitt esse! ;P Vilka superfina blomm- och utblommade bilder i tidigare inlägg! Ha en fin kväll!

Kramar

10 Erica:

I LOVE greys!!!!! är så nyfiken hur det ska gå....

11 FURNISH.etc inredningsblogg:

Åh Greys Anatomy! Jag älskar den serien! Har aldrig tjutit och skrattat så mycket som jag gjort till den serien. Den berör mig verkligen ända in i hjärtat. Innehåller allt - livets goda och livets onda. Får INTE missa ikväll! Ha en fin dag! Kram emmy

12 Dessi:

Åh så härligt! Grey's o Desperete har jag verkligen saknat! O Grey's idag är givet!!! :)

Kommentera här: