Lila-shoppat i Göteborg!

Först vill jag hälsa alla NYA läsare VARMT VÄLKOMNA till min blogg! Vad kul att ni har hittat hit :-)! Besöksstatistiken har stabilt vandrat uppåt senaste tiden & det är över 550 unika besökare varje dag! Det är STORT FÖR MIG! Och SUPERKUL! Blir ju sååå nyfiken på vilka ni alla är ;-)! Sedan vill jag såklart säga till alla läsare som varit hos mig sedan en längre tid - FANTASTISKT KUL att ni är kvar som läsare & att ni ger mig en massa härliga kommentarer & braiga tips! Är SÅÅÅ GLAD för all underbar respons här på bloggen! Trodde verkligen aldrig att den skulle bli så stor! EN STOR VARM KRAM TILL ER ALLA!

Tillbringade min helg i Göteborg, med en liten återträff med mitt "tjejgäng" från pluggtiden i Örebro. Vi var fyra tjejer som hängde ihop & när vi träffades nu så kändes det som att tiden stått alldeles stilla! Det var helt underbart kul att träffas!! Vi hade ju såklart en massa att prata om, då det var tre år sedan vi all fyra tjejer sågs sist! Lördagen tillbringades på stan med shopping. Många shoppingpåsar blev det... ;-). Här kommer lite av det jag shoppade - lila saker till vårt vardagsrum.



Lila duken kommer från Serholt - Village. Lila ljuslyktorna köpte jag förra veckan på Lagerhaus.





Den vita skålen heter Spröt & kommer från Serholt - Village. Lila & vitt ljus kommer från Balders Hage. Den runda duken kommer från Ica Maxi. Den lila skålen köpte jag förra veckan på Chilli & lila ljusen i plexiglaskandelabern kommer från Hemtex.



Det blev även två kuddfodral, även dessa från Serholt - Village. Eftersom vi inte har någon Village-butik i vår stora stad (sååå synd!) så shoppade jag loss rejält när jag äntligen kom till denna butik.

Mer bilder från vårt vardagrum finns HÄR. Vill ni se ett inspirerande Lila kollage klickar ni HÄR!


Nu är det bara två dagar kvar på tävlingen här på min blogg! Klicka på bilden nedan, så kommer ni direkt till tävlingen! LYCKA TILL!




Kommentarer:

1 Carina - inspirera:

Alltid lika kul att titta in till dig!

Snyggt med lila...jag gillar verkligen det, men det blev orange i vardagsrummet - jag gillar det också :)

Kramen.

2 fru Sätterlund:

Grattis till alla nya besökare - det är mäktigt :) Det är inte konstigt att folk återvänder då du har en mycket trevlig blogg och alltid är så gullig i dina kommentarer!

Är glad för din skull vännen!



Visst har de mycket snyggt på Village - förstår att du shoppade loss :)

Kram Therese

3 Pysseliten:

Oj vad här har shoppats ser jag :) Kul ;)) får glutta mer i morgon

4 Lina:

Otroligt fina saker! Grattis till alla besökare, gamla som nya. ;)

Älskar lila. Ska ta mig till stan nån dag och shoppa på mig massa lila till vårat nyrenoverade vardagsrum! Kan nog bli lite lila i sovrummet också. Kan inte bli för mycket lila just nu!



kram

5 Mirka:

Hejsan! ja, jag hänger ju kvar som en gammal trogen läsare, jag är bara lite kass på att kommentera men det ska det bli ändring på. Nu när hösten börjar smyga sig på så har man ju mer tid vid datorn också :) Lila är ju en favorit för mig också just nu. Du har hittat riktigt fina grejer och den där lyktan med strålen är ju underbart fin! Hoppas du har det bra!

6 Maria:

Vilka härliga saker du shoppat!!

hoppas du får en toppen bra dag idag!!

Kram Maria

7 Maria:

Grattis till besökarantalet! Lila är himla fint, det har länge varit en favorit här och fortsätter att vara det. Jag har svårt att hitta en annan accentfärg som jag gillar lika mycket.

8 Anna:

Välkommen hem i efterskott! :-) Vad härligt att höra att ni haft en sån toppenhelg. Så mycket snyggt du hittat i lila. Jag blir så frestad att prova den färgen jag också... men eftersom jag fick noll kr i lön förra månaden är det inget alternativ. Det blir förhoppningsvis trevligare i slutet av denna månad då jag får både halva augustilönen och ordinarie lön.



Vår lilla Ebba har fått svinkoppor :-( så jag är hemma och vabbar. Egentligen skulle jag ha jobbat både min lediga måndag och tisdag, så nu måste de fixa vikarie för vikarien... Hoppas du haft en fin början på veckan! KRAMISAR

9 MALIN NILSSON:

åh riktigt höst fint :) fin blogg du har.. Hoppas du haft en bra dag..

10 MARIE PÅ MINANA DESIGN - blogg och webshopp:

Fina saker, hade oxå lila tema idag !!!. Är ofta inne och kikar på din blogg, men lite dålig på att kommentera, kram Marie på Minana Design !

11 Therése:

Så mycket snyggt lila!!

Och grattis till alla dina besökare, det var ingen dålig liten skara som besöker dig varje dag!

Men jag förstår dom, hit återkommer man gärna ;-)

Kram Therése

12 Be Inspired -Inreding och design:

AAAAAA det är så snyggt med lila.

Tror jag ska piffa upp sovrummet med det nu till hösten =)



Kram kära vän

13 Denice:

Är en av dom nya och kommer definitivt bli en återkommande besökare :) Din blogg är varm och fylld med härliga, roliga och spännande saker :)

Fortsätt blogga det uppskattas

Mvh Denice m flock!

Kommentera här: