Change 9!

Här kommer ytterligare en av mina fina födelsedagspresenter. En Change 9 ljusstake från Cult Design! Tack snälla Helén med familj! Eftersom mitt "förråd" med manschetter till dessa Changeljusstakar börjar bli en del nu, så kunde jag mixa ihop till en julvariant! Kanske inte riktigt dax för julsaker än, men snart... :-)! Vi har dock ätit skumtomtar idag! Familjen fick ju svinvaccinet igår & barnen har feber idag, vi alla har ganska ont i armen & jag är grymt stel i nacken. Då passar skumtomtar bra som lite medicin...











Kommentarer:

1 Bokmalen:

Vilken finfin present!! ;) Å, riktigt härligt med jultemat!! ;)

Önskar er en trevlig helg å hoppas att det onda lägger sig!!

Kramen, Maria

2 Pysseliten:

Fina :) Du har som en liten affär hemma av cult :)

ha en bra helg hoppas ni blir bättre snart

3 Magdalena:

Hej!



Så jättemysig ljusstake, ta hand om er idag, akta er så ni inte äter för många tomtar! Kram

4 Mirka:

Vilken fin kombination med manschetterna!



Jag vaccinerade också igår. Känner mig också lite stel i nacken och har hittills bara legat i soffan idag. Men det går väl över rätt snabbt hoppas jag.

5 Lillmonster:

Så snygg den blev.



Här så vaccinerade jag och näst minsta sonen för två veckor sedan. Jag fick ont i armen 1 dygn och han ingenting. De övriga ska få nästa vecka i skolan.

Hoppas ni snart ska känna er bättre.



Kram Kram

6 Lotta:

Jag verkligen älska Cult!

Tycker denna är sååå fiin!

Jag har också en sådan hemma:)

Den ska också snart bytas manchetter i.



Há en bra Helg!

7 Anna:

Vilken jättefin och julig change nia du fick till! :-) Jag önskar er en skön helg och hoppas att ni alla slutar att känna av vaccinet snart :-) BAMSEKRAMAR

8 Helen:

Ja den passade så bra till ert hem! Så fint du fick till den med olika brickor. Trevlig helg. Kramiz

9 Jenny:

Såååå fiiiint!

Kommentera här: