PaXLuX - nystartad webshop!

Jag kom i kontakt med PaXLuX via Tradera. Sökte på väggord & hittade flera riktigt fina väggdekorer! Eftersom jag har blivit riktigt frälst i dessa vinylprodukter, som man enkelt kan fästa på väggen - la jag naturligtvis bud på några olika saker. Bland annat har jag nu köpt ett kinesiskt tecken för ♥Kärlek♥. Tänkte att det skulle passa nu när vi har varit i Kina & dessutom firar 10-årig bröllopsdag nästa fredag! Jag har beställt en svart! PaXLuX är en nystartad webshop som säljer produkter som är gjorda i flyttbar vinyl av högsta kvalitet. Man kan beställa alla deras väggdekorer i olika färger!


Jag har dessutom beställt två fotbollsspelare! Barnen fick själva bestämma vilken färg de ville ha på dem.  Så stora sonen valde en röd som övriga accentfärgen är i hans rum. Minsta sonen valde grönt. Bilder kommer när de är uppsatta på väggen.

Visst är fotbollsspelaren cool! Den kommer passa superbra ihop med övriga fotbollsdetaljer i barnens nya rum! Gå gärna in på PaxLuX websida & kolla på alla andra fina väggdekorer & väggord!

Kommentarer:

1 Bokmalen:

Det ska jag göra. Kolla om det finns nåt jag gillar!?? Jag skulle vilja ha ett men kan inte bestämma vad jag vill ha eller vart jag ska ha det, så det har blivit att jag avvaktar...

Kommer ju bli jätteläckert med fotbollsspelaren i pojkarnas rum!!

Kram å trevlig helg!!

Maria

2 Emma:

Tackar för tipset, där ska jag kika in:) Fotbollsspelaren kommer bli kanon! Ha det bra, kramar emmsan

3 Carina - inspirera:

Tack för tipset! Detta måste kollas upp noga ;)

Kramen.

4 Therése:

Ja, där måste jag gå in å kolla en sväng!

Är helt galen i väggord just nu :-)



Ha en mysig fredagskväll ;-)

Kram Therése

5 Mari:

Har sett dem på Tradera eftersom jag kolla lite efter nåt väggord eller nåt annat kul.



Kul med fotbollsgubbarna till grabbarna.



Kram och ha en bra dag!!

Kommentera här: