Lampdrömmar till hallen.

Jag har blivit lite kär i en lampmodell... Konstigt att man kan bli kär i så många saker...   Såg hos Husmusen häromdagen, att hon var kär i en sked... Isabels Värld skriver att hon är kär i en lampa & i ett kök... Så jag är är inte ensam om att vara kär i saker!

Första gången jag såg lampmodellen var på Nordik. Var inte alls ute efter lampor, utan letade efter Cults nya våriga rosa manschetter. Det är den moderna "treklövern" som har fallit mig i smaken. Skulle gärna ha dessa i min hall som håller på att renoveras nu. Men då den mindre varianten, eftersom vi har två lampor i taket. Tycker dock att båda dessa varianter är snygga. Hittade ytterligaren en på nätet, men den var dyr. Har ni sett sådana här lampor någon mer stans?

Den modellen som det finns en stor & en liten av på bilden ovan, har jag inte sett någonstans på webben.


Taklampa Kolme från Mio, 890 kr.

Clover plafond från Bsweden. Denna hittade jag på designonline, 2690 kr.

Kommentarer:

1 Malin:

Läckra lampor. Kram

2 Proforma:

Den känns bekant men jag vet inte var jag sett den. Får väl fundera en stund! Snygg är den i alla fall!

Kram

3 Livet i byn:

Visst är det väl ändå tillåtet att bli kär i saker också ibland. Jag har en kärlke för alla saker som kommer från Walther & co.



Lampan är häftigt fin, så jag kan förstå att du gillar den.



~Livet i byn

4 Karin/Rosa maränger:

Håller med - dessa lampor är jätteläckra.



Ang vaniljhjärtan så har det faktiskt inte blivit att jag bakat några ännu.... =)

5 BlomsterDesign:

Snygga lampor!

kram elli

6 InneoUte-Malin:

Snygga! Kommer passa perfekt i er nya fina hall. :-)

7 Mia:

Coola modeller - riktigt unika!



Allt bra här. Var i Köpenhamn i helgen det gar mersmak. Och energi! Men nu är det fullt upp i skolan som vanligt. Själv ska jag dock traska iväg i snön och gå o träna.

Hur är det med dig?

Kram Mia

8 InneoUte-Malin:

SVAR: Den är helt okej att sitta på. Slår inga skönhetsrekord och skulle kanske inte välja den som matstol, men som extrastol och balkongstol är den utmärkt. :-) Gillar verkligen kartell-stolarna. Trist att de blir repiga.

Kram

9 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Den är riktigt snygg så jag förstår att du är kär. ;) Hoppas allt är bra med dig! Kramar!

10 Skönt Hemma:

Jovisst kan man bli kär i en lammpa ;) Jag är kär i Bumling.

11 fru Sätterlund:

Inget konstigt i att vara kär i saker :D Det är jag också lite då och då ;) Snygga lampor, kommer passa bra i eran nya snygga hall!

Kram

12 isabels värld:

Ha ha ha.. Jag man blir verkligen störtförälskad ofta i allt man vill ha =) Just nu är jag kär i en gardin..!! Fast mest kär är jag i min man och mina barn som tur är =) Kram och God natt!!

13 Anonym:

Jag är med kär i Kolme! ;) Men inte i priset. :S Skulle gärna haft den i hallen.

/Malin I&D

Kommentera här: