Bygglov & datadrömmar!

Åh vad jag älskar Bygglov! Mija har grym inredningssmak & stil! Matte & Willy utför ju konstverk! Tänk att få hem dem & få totalrenoverat! Sovrummen de gjorde idag blev ju kanonsnygga! Men jag får fortsätta att drömma... Både om Mija & killarna samt en Triss-vinst... Minsta sonen älskar alla "bygg-program" som han kallar inrendingsprogrammen. Idag sa han att han "ska bli Bygglov när han blir stor!". Han kan inte riktigt bestämma sig vilket som är roligaste - det Mija gör eller det killarna gör. Så han vill göra lite av allt... Klok liten kille :-)! Hoppas han har kvar dessa tankar & intresse även om 15-20 år! :-) 


Jag har en dröm till... Dock en liten mindre än den ovan, men ack så längt borta just nu. Jag har många drömmar... men stannar vid dessa idag ;-)! En liten bärbar dator. Har endast en stationär dator just nu, då den bärbara brakade ihop för några månader sedan. Denna stationära är riktigt bra & jag är så nöjd - men jag gillar inte att sitta "instängd" i ett rum. Vill kunna sitta & blogga där övriga familjen håller hus. Eller ha friheten att ta med mig datorn när jag åker iväg någonstans. Eller att sitta framför tv:n, så att jag kan göra båda sakerna samtidigt. Hittade denna Delldator, som dessutom har inbygga kamera - Dell Inspiron 15. Någon av er som har denna & kan ge en liten recension? Är ni nöjda?



Kommentarer:

1 Proforma:

Inte en aning vad det gäller datorn! Håller med om Bygglov, de är fantastiskt duktiga! Tycker att det är det bästa inrednings... förlåt... bygg-programmet som visas på TV.

Ha det gott!

Kram

2 Marie:

Jag har en Dell vostro 1510 som jag köpte i januari som jag är riktigt nöjd med (du hittar dem om du klickar på företag på dells startsida). Tror nog att inspiron 15 är bra också. Har alltid köpt datorerna genom dell och det har alltid varit bra grejjer!

Visst är bygglovsgänget helt underbara! Skulle gärna få hem dem och göra en riktig hall åt mig...! Suck! =)

hälsn Marie

3 Mari:

Härliga framtidsplaner....det ska smidas i tid.



Har ingen erfarenhet av den men min lilla dator är snäppet för liten för att använd mycket men duger som resedator eller bara lite surfande och bloggande. Har ju en stationär jag älskar men den andra är ett bra komplement.



Ha en bra dag och kram!

4 Härligheter enligt Erika:

Här är ännu ett Bygglov-fan! Gänget är grymt duktiga och inte minst underhållande... Alltid kul när man får inspiration!

Ha det gott!

Erika

PS Jag marsutmanar dig!

5 Malin Inspiration&design:

Dahlarna; Visst är kuddarna tjusiga? Gillar dom jättemycket! :) Inneonline kommer att ta in dom i sortimentet i april. :) Jag kan meddela dig om när ifall du vill. Vill själv ha några nämnligen. :) Kram



Jag gillar med Bygglovsgänget! :)

6 Rebecka:

Jag jag sitter klistrad framför tvn varje tisdagskväll kl 8, tycker de gör väldigt fina projekt.

Kram Rebecka

7 Speja:

Hej! Kan inte råda dig om just den modellen. Men vi har en bärbar Dell som vi är nöjda med. Och visst är det toppen att ta en bloggtur samtidigt som man håller ett halvt öga på tv:n. Det hela blir ju lite mer effektivt då;)

8 Helen:

Äldste sonen är också Bygglovs frälst och tycker absolut att de ska komma hem till oss, mamma skulle inte ha nåt emot det heller kan jag ju säga!

Kommentera här: