Lite av ikea-inköpen

På vägen hem från Danmarkssemestern stannade vi till på Ikea i grannstaden. Ville handla lite till min Stringhylla i hallen. Hade kollat ut lite saker på webben & när vi kom dit så sa personalen att sakerna hade UTGÅTT! Ändå finns det fortfarande kvar på hemsidan! Skulle ha köpt tre små rosa vaser Blomster & en liten rosablommig Knubbiglampa. Men det fick bli en vit Knubbiglampa & två andra små vaser i vitt & rosa. Ett fempack med rosamönstrade ljuslyktor kom visst med i kundvagnen också... :-) Det är fint på kvällarna, när enda ljuskällorna i hallen är ljuset bakom klädträdet & den lilla Knubbiglampan på Stringhyllan.



Dessa vaser har ersatt setet om tre små Blomster vaser. Fanns i limegrönt också.


Nu börjar det bli fullt i hallen... Har beställt ett väggord, som precis har kommit. Ska försöka sätta upp det idag. Så bilder på hela hyllan & övriga hallen kommer när väggordet är på plats.  

Kommentarer:

1 Skönhetsbloggen!:

Så fint! =) Älskar de rosa <3

2 Fia:

Fina saker =)

3 Lina:

Oh, jag vill se helbild på hallen! Hade varit spännande!

4 fru Sätterlund:

Wow, vad snyggt med soffan och bordet i föregående inlägg!!



Vad tråkigt det är när man tittar ut saker man ska handla och sedan finns det inte eller har utgått, trots att det finns med på hemsidan. Då blir man så less! Men du har ju hittat flera fina saker att ha i hallen ändå :)



Ha en trevlig kväll!

Kramar Therese

5 Maria:

Jätte snyggt! Det är irriterande när dom inte uppdaterar hemsidan när det sker förändringar i sortimentet!!

Visst vet du att du lätt kan göra egna väggord av kontaktplast=)

Kram

6 Maria:

Det finns en lokal butik so heter Biboköp här i skellefteå. Köpte trädet där för ynka 25kr ;-) Ibland ska man fynda lite!!

Kram

7 Knaada:

Tack för dina kommentarer på trapp och kök!

(färgval etc hittar du där)



Kul att det är fler än jag på rosa-jakt, jag vill så gärna blanda mina gröna influenser med rosa och tar gärna emot inspiration.

8 Bokmalen:

Tjusigt!! Får se om inte vi oxå tar en sväng förbi Ikea, nånstans!??? Kanske är det att utmana ödet att be sambon åka till både Ullared OCH Ikea!??? ;)

Kramen, Maria

9 Therése:

Kul att se att vi har lika smak, har också dessa saker från Ikea!

Lite synd bara att du inte fick det du egentligen hade tänkt.

Tycker er hall är såå fin, speciellt fondväggen med dom vita blommorna!!

Kram Therése

10 Anneli:

Den lampan har jag också spanat på. Men innan vi flyttat så blir det inga nya inredningsgrejor (suck)

11 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Så fint det blev! Hoppas du får en härlig helg! Kramar!

12 Be Inspired -Inreding och design:

TACK så oerhört för dem vackra orden! Det värmer så otroligt mycket ska du veta! Jag vet att man inte ska stänga inne allt man grubblar över. Tyckte det var dags att jag delade med mig till Er, mina älskade läsare, så ni på ett enklare vis förstår hur jag känner och mår och kanske får en klarare bild på varför dåligt uppdaterande. Förut kunde jag känne press utöver att inte uppdatera varje dag, men när jag får skriva av mig och i förstår så bli allt så mycket lättare!



Jag är nog snart på benen igen. Tack igen. Du har ett enormt stort hjärta!!!!! Kramar i massor/ Sofie

Kommentera här: