Esprit-blus

Första vårshoppingen är avklarad! :-) Kunde inte motstå denna våriga blus från Esprit! Den påminner i och för sig lite om min Bondelid-klänning, men detta är ju en annan färg... ;-) Det är alltid så svårt att fotografera kläder på galge. Detta är storlek 36, men det ser ju ut som att den är mycket större.

Blusen framifrån. Den sitter åt med resåret på höfterna & är lite "pösig" ovanför resåret! Riktigt fin!!!

Lite detaljbilder från halsringningen, knapparna & snöret samt resåret nedtill.

Blusen bakifrån.

Kommentarer:

1 Helen:

Snygg, det kanske är dags för lite vårshopping snart!

2 Lisa:

Mmmm den har jag också spanat på! Ursnygg! Ska spara mycke vårshopping till min o Bs Stockholms resa :D

3 Anna:

Vilken snygg! Den kommer du att vara en riktig fräsching i! Visst är det härligt att få shoppa vårkläder i härliga färger?! Själv har jag snöat in på kläder med rosa detaljer för tillfället.



Vår helg fick en oväntad start i går kväll när Ebba vaknade efter ett par timmars sömn och var helt otröstlig. Svaret fick vi rätt snart när hon kräktes flera gånger om. Än så länge har ingen av oss andra insjuknat i magsjukan men själv känner jag mig lite hängig.



Hoppas ni har en jättebra helg! KRAMISAR

4 Emma:

Jättesnygg, härliga färger=) Ha en skön Lördagskväll, kramar emmsan

5 Susanne:

Gud vilken snygg, superläckert mönster! Har sett att Esprit har mycket snyggt till våren :)



6 fru Sätterlund:

Skitsnygg! Bra köp :)

Kram

7 Mirka:

Vilken härlig färg det var på den där underbara blusen! Vad har du till den? på benen alltså..

8 Mari:

Wow, så tjusig hon ska bli. Får mej att tänka på att det är dax snart för lite nytt i garderoben.



Har fått upp lite på väggen och tapeten är lite glansig. Testar mej fram.....fast man vill ju inte göra en massa hål bara si så där.



Vilka fina bilder du tar med den kameran....har inte lärt mej min ännu, har inte haft ork att testa så mycket så jag kör autovarianten nästan jämt, men det kommer....



Kram och det så gott!!!







9 Petra:

Snygg, blir fin nu när våren kommer smygandes. Ha en toppen söndag.

10 Härligheter enligt Erika:

Så snygg! Var hittade du den???

Erika

11 Mrs. b:

Läcker blus! Själv skulle jag definitivt behöva hotta upp garderoben. Den gapar rätt tom, och jag lyckas aldrig fylla på med bra kläder...

Kommentera här: