Utmaning!

Jag har blivit utmanad både av Helena med bloggen Hem ljuva hem samt Helena med Tårtbloggen.

Regler för utmaningen:
*Gå in i mappen "mina bilder"
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.

Bilden är tagen 4 april 2008. Det är en av de första krokusarna som slog ut i vår trädgård. Åh vad jag längtar till våren!!!

Sex personer som jag utmanar vidare är:
Tomteboanna
Mrs. b & co
Isabels Värld
Jennys Hus
Camillas nya hem
Inredning & Pyssel

Kommentarer:

1 Emma:

Åh nu fick man verkligen vårkänslor=)Ha det bra, kram emmsan

2 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Självklart ska jag anta utmaningen, den är jätterolig tycker jag! Men får ta det när jag är hemma och har tillgång till alla bilder. Vilken fin bild du visar! Hoppas att du har haft en riktigt bra helg! Kramar!

3 Mrs. b:

Ja, nu har jag också till slut antagit utmaningen! :-)

Och längtar precis som du efter vår & sommar! Fin blomsterbild!

Kommentera här: