Mina favoriter hos Anna Doll

Ojoj så mycket fina saker det finns i Anna Dolls Webshop! Jag skulle kunna bränna en förmögenhet här känner jag! :-) I min tävling som pågår på bloggen just nu, ska man ju skriva vilken favorit man har i Annas webshop. Det går inte att bara skriva en! Jag älskar nästan allt! Så här kommer några av mina favoriter! Önskar att även jag kunde vara med i tävlingen... men det går ju inte! För att komma dirket till mitt tävlingsinlägg klicka HÄR!

Först ut är Annas egen designade plastmatta! LOVE IT! Har kollat på Pappelinamattor länge, men de är ju lite dyra. Denna randiga skulle passa utmärkt hos oss!

Plastmatta Riff, design Anna Doll. Finns i flera olika färgkombinationer och storlekar. Den kostar mellan 695 - 895 kronor! Supersnygg!

Ojojoj, så stort HA-begäret blir när jag kollar runt i denna webshop! Eva Solo & Stelton har blivit en stor favorit!

Bild 1. Eva Solo - Socker/Mjölkset, 399 kr. Sååå snyggt!
Bild 2. Stelton - Termos, 585 kr. Jag vill ha den svarta!
Bild 3. Eva Solo - Kylskåpskaraff, 467 kr. Vill även här ha den svarta! :-)
Bild 4. Design House Stockholm - Trinity Etagefat, 495 kr.
Bild 5. Tivoli Audio - PAL radio svart, 2190 kr.
Bild 6. Marimekko - Unikko burk, 80 - 100 kr.
Bild 7. Rosti - Margretheskål 2-pack svart, 228 kr. Behöver verkligen nya skålar till köket!
Bild 8. Herstal - Inter Stormlykta 2-pack, 349 kr. Perfekt att ha på utebordet i sommar!
Bild 9. Stelton - Servettställ, 799 kr. Även denna perfekt att ha ute i sommar, så att inte servetterna flyger iväg!
Bild 10. Design House Stockholm - Corner Lampa, 1850 kr. Så bra! Har det perfekta stället för den i vårt vardagsrum! :-)
Bild 11. Nordic Ware - Sweetheart Rose Muffinsform, 445 kr.
Bild 12. Marimekko - Ujo handduk, 85 - 175 kr. Vill ha rosa/rosa randiga! :-)
Bild 13. Stelton - Memorystone Komihåg, 349 kr.
Bild 14. Stelton - Juicekanna, 279 kr.
Bild 15. Eva Solo - Droppfri karaff, 289 kr.


Klicka på bilden för att komma direkt till tävlingsinlägget!

Kommentarer:

1 Mari:

Jag vet........blev frusterad när jag tittade där....fick ju vill ha begär. Nu vill det till att jobba häcken av sej så det kommer in mycket pengar.



Har målaren hört av sej ännu den rackaren??

Trist att vänta man vill ju komma till skott.



I morgon postar jag krukgubben.....vet att han får det mysigt hos dej.



Sitter och slappar en stund nu efter en dag med full rulle.....mycket friskluft och viseversa.



Kram och ha det så gott!!

2 fru Sätterlund:

Håller med, visst var det svårt att väja en favorit... Det fanns så mycket fint!

Kram

3 Sofie:

Håller fullständigt med dig, fanns otroligt mycket fint i webshopen :) Ha-begäret blir genast ett faktum när man klickar sig in där! Kram, Sofie

4 Cate:

Ja visst har jag gått på Nyströmska!

Såg nu att jag lämnade fel signatur. Jag har nämligen två bloggar :) och du hade skrivit på min andra blogg:

http://www.houseandwedding.blogspot.com/



Vad heter du?

Kommentera här: