Michel Cluizel

Idag fick jag helt oväntat en chokladask av mannen. Jag är inte direkt bortskämt med uppvaktning & presenter nuförtiden, så detta var stort! Vi var i New York för exakt två år sedan & hittade då en riktig favoritbar just med enbart Michel Cluizelchoklad. Så chokladasken idag kändes till & med genomtänkt :-)! Vågar dock knappt smaka på den fina chokladen. Men till Melodifestivalen ikväll blir det definitivt ett smakprov.

Har fått hem mattprover till vår hall. De ska börja fixa med golvet på måndag, så i helgen måste vi bestämma vilket golv vi ska ha. Vi ska ha en Forbo eller en Tarkett plastmatta. Jag vill ha ett golv som påminner om skiffer eller mörka klinkers. Någon som har ett tips, förslag på websida man kan gå in & se färdiga golv från just dessa företag?




Här är en bild på vår favvo chokladbar på Manhattan. Här drack vi den godaste varma chokladen vi någonsin druckit & åt fantastiskt goda praliner! Deras varma choklad är värd resan över Atlanten... :-) Chokladbaren ligger i en indisk inredningsaffär - ABC Carpet & Home! Snacka om kontraster!


Hoppas att ni alla får en skön lördagskväll! Nu vankas det snart middag med fläskfilé, klyftpotatis & tzatziki! Mums!

Kommentarer:

1 Livet i byn:

Wow vad härligt att få!! Jag har aldrig provat den chokladen, så väldigt lyxig ut.



~Livet i byn

2 Mrs. b:

Den chokladen såg lyxig ut, vilken fin uppvaktning!



Tack snälla för gratulationerna hos mig! Vi har haft 4-årskalas så jag är totalt slut... det blir till att kraschlanda i soffan :-)

3 Emma:

Låter underbart!=) Ha en mysig kväll, kram emmsan

4 InneoUte-Malin:

Fin present! De genomtänkta är absolut de bästa. :-) Åh, New York.. vill dit igen. :-)

5 Mari:

Så gulligt av mannen!! Skulle behöva en stor bit choklad nu.....lite uppiggande. Är lite halvvissen, halsont mm. Har iaf fixat ett skåp till hallen så det blev ett IKEA besök idag igen....snabbt som vanligt.



Då blir det lite smaskande i kväll då antar jag, funderar på och bort och köpa lite glass....får se hur det blir med den saken.



Kram och ha en skön lördagskväll!!

6 fru Sätterlund:

Vilken gullig make :)

Jag vill också lägga nytt golv i hallen! Har också funderat på klinkersliknande... ska bli spännande att se vad ni hittar på.

Kram Therese

7 Snusans Inredningsblogg:

Amen shit, vilket ställe!! :o Som den chokoholic jag är skulle jag få frispel där. :P



Kul med nytt golv! :)



Kram Kram!

8 MissStorm:

Chokladbar låter helt fantastiskt! En sådan har jag aldrig besökt. Men hur klarar man av att välja bland att det goda?!



Spännande med mattproverna!



Kram

MissStorm

9 Lina Jörgina:

riktigt snygg och härlig blogg. Kommentera gärna min så att jag kan följa dig ;)

Kommentera här: