Jag har beställt!!! :-D

Nu har jag precis beställt min älskade önskade tapet! Det var ju inte alls hallen vi skulle renovera först - barnens rum hade ju prio ett!!! Men så "råkade" jag ju beställa hem klädträdet Gudrun, som kommer om dryga veckan & då var jag ju "tvungen" att se till att det blev snyggt i övriga hallen också... Eller hur!!?? Jag har fått beställa specialmått & då kommer tapeten att kosta 1560 kronor. Det här blir ju som en hel väggtavla! Ska man ha en snygg tavla eller något annat på väggen kostar det ju ändå runt de summorna! Jag tycker att jag har gjort ett mycket bra köp! Hoppas att övriga familjen håller med mig när den kommer hem... Nu drömmer jag om en Kartellstol (genomskinlig) vid denna vägg... Men det kommer nog att förbli en dröm för ett lång tag framöver... Men vad vore livet utan drömmar???

Tapet Dandelions från Byracka Design.

Kommentarer:

1 Proforma:

Det kommer att bli jättesnyggt! Spara, spara så har du snart en stol också! Då blir det perfekt!

Kram

2 Mari:

Din lyckost............blir så grön i fejan av avund.

Den kommer att bli kanon. Ska bli kul att se hur den tar sej ut......



Klart man ska ha drömmar annars vore lite tråkigt.



Ha en skön helg och kram på dej!!

3 Mirka:

Du har gjort helt rätt i ditt nya inköp och när du jämför det med en tavla blir det ännu en fördel i köpet. En tavla kan ju ibland hänga snett, tapeten behöver du inte rätta till ;)



Riktigt snygg är den i alla fall och jag kan knappt vänta på att få se resultatet sedan!



Kramar

4 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åhhh va roligt att du beställde den!! Det kommer bli så snyggt!! Precis, istället för en tavla för liknande summa så får du en helt ny vägg ;) Jättebra ju! Hoppas att du får en riktigt härlig fredag! Snart är det helg, ska bli så skönt tycker jag! Kramar!!

5 Lena/Byracka Design:

Jag hoppas att du kommer bli nöjd med ditt inköp! Denna tapet är en av mina populäraste motiv och det finns bland annat en bild av den i ett "verkligt" hem tillhörande en kund på min blogg!

6 Lillmonster:

Den är hemskt snygg. Tror nog resten av familjen blir nöjda de också.



Kram Kram

7 Sofie:

Hejsan!

Den var supersnygg!



Välkommen in till mig och tävla om en degskål från Gerbera och Casual Living!



Kram Sofie

8 Therese:

Jisses så snyggt det kommer att bli med denna - vist visar du oss nyfikna sedan?



Trevlig helg!

9 Mia:

Nämen vad snygg! Nu väntar jag spänt på hall-bilder!



Du har rätt, innehåller är viktigare än uppläggningsfatet och det blev riktigt smaskigt ändå. Däremot var det nästan omöjligt att få in den i kylen efteråt!



Härlig Helg!

Kram Mia

10 Jenny:

skitsnygg!

11 fru Sätterlund:

Aah det kommer bli toksnyggt! Du gjorde helt rätt :)

Trevlig helg!

Kram Therese

12 helena:

Jag har utmanat dig på min blogg!=)

13 annette:

WoW så snyggt, förstår att Du ville ha den NU!!!!



Ha en skön lördag!



KRAMEN //annette

14 Inspirera Mera:

Det är en riktigt snygg tapet! Det ska bli kul att se slutresultatet. Kram Sandra

15 Ann-kristinS:

Det är verkligen en jätte fin tapet

16 Malin:

Kul att du slog till. Kartell-stolen har jag hintat om här hemma men den har inte riktigt gått hem hos maken. Å då har jag ändå inte visat honom prislappen ännu...

17 Lissen:

Du, den är jättesnygg. Det här ska jag komma ihåg. Letar ju lägenhet och detta kan bli något för framtiden.

Ha det så gott

18 Johanna:

Har också beställt en tapet från Byracka som jag väntar på att bli uppsatt, mkt fina tapeter kan man hitta där.

Kram Johanna i Dalarna

19 Johanna:

Har också beställt en tapet från Byracka som jag väntar på att bli uppsatt, mkt fina tapeter kan man hitta där.

Kram Johanna i Dalarna

Kommentera här: