Rea på Cult jul!

Jag har fyndat :-)! Känns alltid kul att göra fynd till bra pris - speciellt på saker som man har spanat in, men inte köpt. Fick ett tips om att det var rea på Cult Designs julprodukter & då var ju såklart inte jag sen att nappa på det :-) - Cultälskare som jag är! Det slank visst med en Marimekkoburk också...




Marimekko Unikko liten burk vitt/silver, Stjärnklart ljusdekoration,
Change manschett God Jul + Grafisk samt Kökshandduk Grafisk.




Nu är jag redo för nästa jul också ;-)!




Så här blev det i min Change 9 med de nya manschetterna.
Får se om det blir just så här till nästa jul... Så HÄR såg det ut innan!


Idag har jag varit & klippt mig. Håret var en halvmeter lång i överhåret innan.
Det åkte av 10 cm i nacken & 20 cm i överhåret (etappklippt). Känns kul att
förändra lite, även om min pappa inte ens såg att jag hade klippt mig... 

Väninnan M kom & mötte mig hos frisören & gick en långpromenad med mig
hem. Underbart vinterväder med strålande sol, blå himmel & fantastiskt
gnistrande snö. Ångrar verkligen att kameran inte var med idag. Här kommer
en bild från iPhonen, som tyvärr har en usel kamera.






Kommentarer:

1 Bokmalen:

Även jag fyndade några changemanschetter. ;)

Fina saker du fyndat å vilket härligt väder. Här har det varit för kallt för en promenad idag så vi har shoppat lite å nu tillbringar vi resten av kvällen i soffan.

Kramen, Maria

2 House of Jammi - blogg och webshop:

Vilka härliga rea-fynd du lyckades göra!

3 saravillfara:

Vilket underbart promenadväder!

Rea är ju alltid trevligt, själv har jag missat det mesta av den sorten dessa mellandagar.

Ha nu ett riktigt gott slut på 2009, kramar från ett vintrigt Umeå!

4 Pysseliten:

Roliga shopping rundor du gör :) Jag ligger långt just nu men längtar som fn att inreda badrummet

Rosa handdukar är köpta Gott nytt på dig !!

5 Anonym:

Roliga shopping rundor du gör :) Jag ligger långt just nu men längtar som fn att inreda badrummet

Rosa handdukar är köpta Gott nytt på dig !!

6 Petra:

♥ *:.☆:GOTT NYTT ÅR:☆*:.♥

Kommentera här: