Nytt i Changeljusstaken!

Efter ett tips hos Tomteboanna, så var jag ju "tvungen" att köpa nya manschetter till min Cult Change ljusstake. Det är verkligen tänkvärda ord som man - eller rättare sagt jag! - behöver påminnas om! Har ljusstaken på bänken i köket för att verkligen se det ofta.











Jag hoppas att ni har sett den kanonfina tävlingen som pågår på min blogg just nu. Ni kan vinna en superfin Eva Solo skål med handtag från RoyalDesign.se. Klicka på bilden nedan för att komma direkt till tävlingsinlägget. Lycka till!

Kommentarer:

1 Julia:

Super fina manschetter. Tack för tipset. :)

2 Carina - inspirera:

Så fina - det måste inhandlas!

En jättefin present också ju!

Kramen.

3 Anna:

Vad kul att du också gillar och har köpt ljusmanschetterna! :-) De har som du vet varit ett bra stöd i min tillvaro den senaste tiden. Inredningsdetaljer är peppande på många sätt och vis!



Hoppas ni har en riktigt skön helg! KRAMISAR

4 Maria:

Dom är så fina dom där ljusstakarna=)



Har juh en i vardagsrummet med orangea manchetter.

Ha en skön kväll!!

Kramen

5 petra:

Vad fina manschetterna var, får nog ta en titt efter lite nya till mina oxå.

Bra budskap på dem.



kramkram

6 Mari:

Har bara en Change etta kvar av allt mitt Cult nu + en kruka, har sålt rubbet (inte det jag har i badrummet det är kvar oxå). Såg dessa hos Anna och tycker oxå de är mysiga, en sån vill jag gärna ha i min enda stackare jag har kvar.



Vet inte, men jag tycker det är fint med Cult men kände att det inte var riktigt det jag var ute efter....eller ville ha.

Får titta på allt fint hos andra ist.



Ha en bra dag och kramen!!



7 mamma millan:

Ja cults design är snygg har fler saker



!!Kram ♥ Millan

8 fru Sätterlund:

Har faktiskt ingen change-stake... Är nog den enda ;) Men det är ett fint tänkvärt budskap... Det blev jättebra :)



Det skulle vara jätteroligt om ni kom upp hit för en fotografering, vad kul vi skulle ha :)



Ha det gott,

Kramar Therese

9 helen:

Jättefina! Jag har ju turen och fått ett set jag också:). Tusen tack jag tycker jätte mycket om den.

Kramiz

10 helen:

Jättefina! Jag har ju turen och fått ett set jag också:). Tusen tack jag tycker jätte mycket om den.

Kramiz

Kommentera här: