Splash, Charms & Kivi...

Idag fick jag hem världens lyxpåse från min mor. Hade skickat med henne en beställning då hon skulle till Vingåker Factory Outlet samt Fabriksbutiken! Det var POP jeans till barnen samt Filippa K muggar. Som en otroligt positiv överraskning fanns där även ljusrosa Kivilyktor, som jag har önskat mig till min nyrenoverade hall! En liten Valborgspresent... Tack snälla snälla mamma!


Nu är "samlingen" fulltalig, men alla svart-vita mönster av Filippa K muggar. De är så fina & så sköna att dricka ur!


Det blev kanonfint med de rosa Kivi-lyktorna på skoskåpet i hallen. Nu saknas "bara" en plexiglasstol & något att ha på väggen snett mitt emot vår stora fondvägg i vår hall.

Imorgon - Valborgsmässoafton -  börjar en superfin tävling här på min blogg! Ni kommer inte att bli beskivna!

Kommentarer:

1 pysseliten:

Men du vad fin & tecknet är var har du hitta det fina en sådan mall skulle man ha och göra i betong :)Fina koppar med :)

2 Bokmalen:

Vilka fina!!! Vilken lyx att få dom hemlevererade sådär. Det lär bli besök på fabriksbutiken i sommar när vi ska åka genom landet (hoppas, hoppas). Jag måste kolla upp å skriva upp alla ställen jag vill stanna på! ;) Så spännande med tävling, det ser jag fram emot... :)

Kramen, Maria

3 Therese:

Både muggarna och ljuslyktorna är jättefina!

Måste ta å skaffa mig såna där kivilyktor.

Blir ju så fina när man tänder dom=)



Ha det så bra!

4 Therese:

Spännande med tävling imorn förrästen.

(Glömde skriva det i förra kommentaren)=)

5 Inspirera Mera:

Vilken underbar lyxpåse!

Trevlig valborg, kram Sandra

6 Mari:

Morr!! Nu blev jag grön av avund, de muggarna fattas för mej oxå. Får skicka iväg modern på en runda igen:-) blir billigast så.....

Såg att du fått ännu ondare i din arm, inget vidare.

Får du någon hjälp eller?

Jag har haft en rätt bra eftermiddag på jobbet, ja även natt. Vi var ute och fotograferade lite blommor kan vara nog så kul för en del när de inte mår så bra. Själv går jag på små molm.....love is in the air (stavas det så?)Häligt, få se vart det leder till.

Kul att du rekommenderade Pysseliten, en härlig bloggar som jag gärna besöker ofta, man få så kul gensvar.



Blev inget Norrköping i helgen blir längre fram ist. Svårt att få ihop det med alla.



Ha en bra helg och kram!

7 Änglahår:

Vilka presenter! Alltid lika kul med tävling...spännande!



/Änglahår

8 Anna:

Vilken snäll mamma du har!! Ljuslyktorna har en så härlig nyans och gör sig jättefint i din nya underbara hall! Jag skulle inte ha något emot att ha samma samling av Filippa K-muggar som du har... De är så snygga!



I dag har eleverna studiedag och jag jobbar hemifrån med att skriva omdömen om alla mina 45 sjuor i svenska. Jag har hunnit en hel del och om inte allt för länge hoppas jag kunna ta Valborgsledigt.



Ha en jättemysig kväll! STORA KRAMAR

9 InneoUte-Malin:

Vilken snäll mamma! :-) Finfina fynd.

Ha en skön helg!

10 Designtjejen:

Mmmm vad fina saker!! Hade dom de nya kopparna på outlet.. det var ju kanon!!

Massa valborgskramar

11 Rebecka:

Vad fina saker och söt färg på kiviklyktorna.

Ha det jättebra!

Kram Rebecka

Kommentera här: