GRATTIS - Vinnarna är...!

Nu är House of Lola-tävlingen avslutad! Jättekul att så många ville vara med! Min väninna var här ikväll & drack te & pratade, så hon fick äran att dra vinnarna. De som hade länkat till tävlingen på sin blogg fick en extra röst. Då skrev jag en 2:a på den lappen. Och det var tur för den ena av vinnarna - för hon vann på sin länkröst...



House of Lola har fått era mailadresser & kommer att kontakta er! Lyckliga ni som vann! Jag hade också GÄRNA varit med i tävlingen... Suktar efter Loladress Simple folklore...

Båda vinnarna har varsin blogg. Klicka gärna in & läs på deras superfina bloggar!!! Mrs. B & Co samt Tomteboanna.

House of Lola kommer att finnas på Underbara Barn mässan i Stockholm 31/10-2/11! Så besök dem gärna där!

Kommentarer:

1 Mari:

Ett stort grattis till vinnarna, jag deltog inte ens så jag kan inte vara avis, för då måste man ju vara med och tävla oxå. Har inte varit med i någon tävling nu på länge............blir inte av bara.



Kram!!

2 Mari:

Ang Village i Jönköping, du ringde inte till citybutiken den är större?



3 Junitjej:

Grattis till vinnarna!

4 Mrs. b:

Yippeee!!! Vilken otroligt rolig överraskning såhär på morgonen! :-D

Om jag inte satt i öppet landskap just nu skulle jag ta ett glädjeskutt! :-D

5 Anna:

Åh!!! Tack tack tack! Vilken glad nyhet så här på torsdag morgonen :-) Så kul!!! Nu ska jag shoppa loss ;-) Grattis till Mrs. b också!



BAMSEKRAM

6 Anna:

Får jag låna vinnarbilden?? ;-)

Kommentera här: