FROST - morgonen i bilder!

Ställde faktiskt klockan i morse, trots att jag har lov. Eftersom natten var hostfri tog jag mig en morgonpromenad. Termometern stod på - 0,0 grader (kan det vara + 0,0 grader också??? Trodde att det var 0,0 så var det just det...). Jag tog med mig kameran det sista jag gjorde & tur var det. För oj vad mycket fina saker det fanns att fota!!! Det var otroligt halt på vägen & det bet faktiskt lite i kinderna! Stannade till på bageriet & köpte nybakade tekakor att äta till frukost! Gick sedan den vanliga rundan som brukar ta ca 60 minuter. Idag tog den 90 minuter!!! Då förstår ni att jag stannade en del & tittade på vackra saker & fotade en hel del. Dessutom hittde jag en ny funktion på kameran som jag inte hittat tidigare... Jag som trodde att jag hade lusläst instruktionsboken... Är väl typ som makro på en systemkamera. Lovar att  jag inte ska visa er alla bilder... Men här kommer några!


















Kommentarer:

1 paula:

underbara bilder. Hoppas förkylningen ger sig. Är det ok att länka till dig.

2 ämma:

BRR Fina bilder! :)

3 Proforma:

Jättevackra bilder! Usch att det blivit så kallt, vill inte... även om det är vackert! Jag älskar ju värmen.

Dom där tekakorna var du väl värd efter den långa promenaden!

4 Emma:

Hej! Tack för kommentaren på mitt tisdagstema, gjorde mig glad :D

De här frostbilderna var jättesnygga, vad fotar du med för kamera? Nästan så att jag längtar tills det blir så kyligt här!

5 Mallaco:

Vilka härlig bilder. Nu är vintern på ingång, helt galet°! Snart är det jul lixom...hoho=)

6 K:

Härliga frostbilder!

Nu kommer snart snön.

Ha en bra dag!

Kramar!

7 Malin Inspiration & design:

dahlarna; Jag vet. Blev såld på den på direkten. Haha, här är en till som undrar du. Men du, vi får trösta oss med att vi hade blivit ännu mer tokiga då. :) Hur skulle vi då kunna bestämma oss. Då hade man ju fått ännu mer att välja på. :) Kramiiiis!



Vilka klara & fina bilder! Den som tog sådana pics! :S

8 MO:

Fina bilder du tagit, frost är så vackert. Här har det snöat hela eftermiddagen, lite oväntat sådär kan jag säga, kram

9 Malin:

Vilka fina bilder!!!! Frost är så vackert!

Hur mysigt lät det inte med en morgonpromenad med en avslutande frukost med bröd från bageriet. Det är vardagsnjutning på hög nivå!

10 Photos by Storm:

Vilka vackra frostbilder. Det har vi inte haft ännu. Däremot är det värsta stormen med regn utanför fönstren just nu. Ha det så bra/Lis

11 Tjohalias blogg om inredning:

Vilka vackra bilder du har tagit, rena kostverken!

Kram Sandra

12 Mrs. b:

Vilka fina frostiga bilder du tagit! Här nere har vi inte haft frost på länge, men finns nog risk att det blir kallare framöver.

13 fru Sätterlund:

Grymt snygga bilder gummsan :) Den första är fantastisk! Måste nog också ställa klockan...

Kram

14 Livet i byn:

Vilka fantastiska frostbilder.



~Livet i byn

15 Emelie:

Hejja dig!

Du tar så sjukt snygga bilder. Det vill jag med göra. Fast först kanske jag måste skaffa en bra kamera.

Ta hand om dig!

KRAAAM



ps. Anna J och jag funderar på att komma till skolan och hälsa på ngn dag.

16 Helena-hem ljuva hem:

Superfina bilder! Frost ser nästan ut som socker!

Ha en jättebra helg. KRAM!

17 Veronica-I FOKUS:

Vilka underbara frostbilder!!

=)

18 elin melin:

vad hette den inställningen då? :)

Kommentera här: