Marimekko-shopping

Vilken dag!! Verkligen högsommarväder! Jag har idag hämtat mina nya glasögon! Kul! Var ju då tvungen att gå en sväng på stan också - när jag ändå var där...

Shoppade en superfin Marimekko tillbringare & fyra glas på Cervera. Hade svårt att välja vilken färg jag skulle ta, men det blev med den svarta blomman. Bilderna hittade jag på suveräna webbutiken Förr.
 

     

Sedan blev det en Sverige-tröja inför fotbolls-EM. Övriga familjen har ju "riktiga" Sverigetröjor - men denna kändes mer som min grej. Inköpt på Stadium.


Sprang in en sväng på Lindex också & hittade lite fint! Bland annat denna ECO Blus som är röd-vitrandig samt ett par tighta vita byxor som jag tyvärr inte har någon bild på.


Barnen fick varsitt par Sverige-kalsonger & Sverige-strumpor från Lindex samt supersnygga rutiga shorts + piké tröja från H&M. Vad kul det är att shoppa!!!

Kommentarer:

1 Mari:

Jag vill oxå ha mer i denna serien, har bara servetter och salladsbestik. Får köpa lite då och då. Du har oxå en jättebra blogg som jag håller koll på!



Ha en bra och varm helg!

2 Rebecka:

Fin tillbringare, riktigt sommrig!

3 Junitjej:

Vilken fin blus!

Kommentera här: