Bokstäverna uppe!

Vi har länge haft en namnskylt utanför vår groventré, som vi fick målat till oss på beställning när minstingen var nyfödd. Tyvärr har den blivit svartprickig & grådaskig, så den var inte fräsch länge. När jag hittade dessa bokstäverVera Design & Interiör, kunde jag helt enkelt inte motstå dem. Det var ett MÅSTE-köp! Nu är skylten övermålad & bokstäverna sitter på sin plats. Själv tycker jag faktiskt att det blev jättefint! En grym förbättring! Har inte sett dessa bokstäver eller liknande utomhus som namnskylt förut, så då känns det extra kul när det är lite unikt. Iallafall där vi bor...








Klicka på bilderna nedan för att få dem större!

                 

Kommentarer:

1 Ann-kristin S:

Så fint verkligen en förbättring,fast den gamla var ju också så söt :)

2 dahlarna:

Ann-kristin S; Jag tyckte också om den gamla namnskylten. Gillar sådana där "gubbar"! Men den var inte fräsch längre, och då är det inget kul att ha kvar den...

3 Mari:

Bokstäverna är så himla snygga, snyggare än mina på toadörren, ångrade mej när grannen köpte de du har men så är det........

4 Anonym:

Men du va snyggt!!! Vi har också 4 (!) bokstäver i vårt efternamn. Kanske en sådan skylt skulle passa när vi är färdiga med fasadbytet.



TACK för tipset!!!



Ha en skön söndag!



Kram Karin

5 Jo:

Åh, det där blev riktigt snyggt! Verkligen! Jag har en känsla av att ni inte kommer att vara unika så himla länge, alla kommer ju att härma dig! Verkligen snyggt! :)

6 Designtjejen:

GUUUDDD vad snygga!!!!! Jätte läckra! Sådana kunde jag också tänka mig.. synd bara att jag har så långt efternamn.. hahah och inte bor i hus!

Kram

7 Rebecka:

Åh vad snygga bokstäver, riktigt läckra!

Ha en bra dag!

Kram Rebecka

8 Jo:

Hej igen! Vilken snygg kökssoffa! Jag hade gärna haft en om jag hade fått plats någonstans...

Till mina byråer och sådant ute i rucklet har jag grundat med Beckers lackgrund och sedan har jag strukit med halvblank aqualack tre gånger (också Beckers). Jag tror att man bör använda minst halvblank om man ska måla på "brukssaker". Jag tror iof att det bästa är att använda oljebaserad färg, men det luktar ju så in i bänken...

Ha det gott! :)

9 Sandra:

Vad snyggt och läckert det blev! Kram Sandra

10 Johanna - systra di:

Kan bara instämma med övriga främlingar ovan... Va du grejjar!!! Själv har jag som vanligt fallit offer för en ny Michael Connelly-deckare (nr 14 i raden!) och en dubbel espresso ute på altanen. Utan man & barn...

11 Sandra:

Å vad fint det blev med bokstäverna. Skillnad i stil på före och efter skylten :) Hälsningar Sandra

12 Malin Inspiration & design:

Suuuuuuperduuuuuuupesnöööööggt!!!!! Hoppas du mår bra. Kramisar

13 Mirka:

Svar: Snart kommer det att klarna vad det handlar om :) Kanske i morgon, eller dagen efter det. Vem vet....



Vad snyggt det blev med bokstäverna! Men den där gamla skylten var ju supersöt den med:) Hoppas du haft en bra helg!

14 Designtjejen:

Åhhh.. vad du är gullig!! TACKKKK!!!

Kramis

15 Claddes inredning:

Skitsnyggt verkligen!!

Har faktiskt inte sett efternamn på hus innan.. Mycket snygga bokstäver.. Funderade faktiskt på att göra en sådan skyllt men skriva husnumret.. men vi fick en annan idé att göra det i glas istället..

Fin blogg!! ska ta mig en tur här nu..

16 Livet i byn:

Hur snyggt blev inte det där? Helt superfint!! Så skulle jag också gärna vilja ha!



~Livet i byn

17 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Wow, det blev jättesnyggt! Stilrent och snyggt! Så skulle jag absolut kunna tänka mig att ha! Hoppas du haft en mysig helg! Kram

18 Inspiration & design:

dahlarna; Japp, dom är spraymålade med blank vit färg. :) Är supernöjd med dom. Inte klokt vad lite färg kan göra va? :) Helgen har varit bra men lite dålig har jag tyvärr varit. Vaknade i morse och var yr så in i bomben, hjärtklappning & skakis. Gubben fick leda mig till toa. :( Men men, jag försöker att inte oroa mig allt för mycket. Fast det vore konstigt om man inte oroade sig alls.



Ska läsa vidare här nu... :)

19 Anna:

Så snyggt det blev!!! Kram Anna

20 Nilla:

Vad snyggt med bokstäverna!

21 Martina:

Vilken snygg groventré! Blev ju supersnyggt med bokstäverna!

22 Pysselprinsessan:

Jämarns se snyggt! Det blev ju riktigt bra! Å vilka fina gröna detaljer i förra inlägget!

Kramar

23 designfreak:

Riktigt snyggt! Gött med ett kort namn... hihi

24 Anna:

jättesnyggt! ni har det ju bra med ett så kort efternamn, vi heter inte samma ( är inte gifta :( ) och har dessutom tråkiga svenssonnamn så det gör sig inte alls på en sådan skylt. Men ert var verkligen fint.

25 fru Sätterlund:

Det var supersnyggt! Favoritar dig i min blogg :)

26 saravillfara:

Oj, det blev verkligen toksnyggt det där!

Vilken tur att ni inte hade längre efternamn än så, med tanke på kostnaden menar jag :)

27 Karin Pettersson:

Hej.

Jag söker efter bokstäver att skriva vårat husnummer med istället för med siffra. Såg dina bokstäver i DAHL och undrar vart du har fått tag i dessa. Jag letar med ljus och lykta. Har du bågra tips så är jag evigt tacksam. Vilken inspiration jag fick när jag såg bilderna i din blogg.

Kommentera här: