TisdagsTema - röd!

Idag väljer jag att inte ha något direkt juligt - trots att temat är RÖD i TisdagsTema! Det är så mycket jul både på min blogg & alla andras bloggar nu (och det älskar jag!) - men just därför har jag något helt tvärtemot! Jag hittade en massa kul & fina röda saker i mitt fotoarkiv! Idag är det dimmigt, grått, geggigt & regnet hänger i luften. Vad passar då inte bättre än en liten försmak av sommaren...

Här är ett smultron från vår trädgård i somras!

Idag har vi varit hos Tomten i Kolmårdsskogen! Ett inlägg med bilder kommer alldeles strax om det!

Kommentarer:

1 Sally:

Finfin...jag gillar macrobilder!/Sally

2 Lissen:

Att frukten är RÖD ser jag. Men trodde det var en tropisk frukt vid första anblicken,L! Häftig bild!

Ha det så gott!

3 Proforma:

Läcker bild, tror knappt det är ett smultron!

Ha det...

4 marie roxbro:

Wow...häftig bild/marierox61

5 Carina:

Vilken otrolig närbild!



Häftigt när man kommer så nära och ser alla detaljer. Det finns en keramiker som gör gör-stora frukter i lera...tänkte på honom när jag såg ditt detaljerade smultron.

6 emma:

Häftig macro bild!

7 Jenny:

Vilken fin bild! Ser mer exotiskt ut än ett smultron.

8 Helena-hem ljuva hem:

Vilken häftig bild. På nära håll ser det snarare ut som någon sorts taggfrukt än ett smultron! Ha en skön kväll. Kram!

Kommentera här: