Jag vill vinna!!!

Jenny med bloggen En dag. Ett liv. En verklighet., har nu en tävling där man kan vinna en canvastavla från Canvas Photos. Åhhhh vad jag vill vinna denna! Har så länge tänkt att beställa, men det blir liksom inte av. Känns som att jag behöver vinna denna för att få ändan ur & beställa fler. Jag vill ha tre canvas bredvid varandra i vardagsrummet med egentagna foton! Vore så kul att ha eget material, istället för köpta tavlor!  Vill även beställa en stor canvas till hallen, istället för en spegel. Denna hall används endast av gäster, då vi alltid går in i groventrén. Då är ju faktiskt ingen spegel ett måste, utan mycket roligare med en egen tavla... Klicka på bilden så kommer du direkt till tävlingen!




Kommentarer:

1 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

Åh vilket bra pris, det skulle jag också vilja vinna! Jag är i precis samma situation som dig, har gått och tänkt beställa egna canvas hur länge som helst, men det blir aldrig av. Skönt att det inte bara är jag som är så seg med det ;) hihi Kramar!

2 Livet i byn:

Så läckert är det med canavas tavlor, jag funderar på vilken bild jag skulle välja. Man har så många och det ska ju passa lite här och var i huset.



~Livet i byn

3 Proforma:

Men den vill ju jag vinna!

4 Mari:

Det där måste jag spana in fast jag är en latmask när det gäller att tävla.....



Kram!!

Kommentera här: