En Isa i julklapp! :-)

Nu är jag en lycklig ägarinna av en Isa Form tavla! Har länge önskat mig just detta motiv, lite av mitt motto i livet! Njut av stunden & lev nu! Påminner väldigt mycket om Dalai Lamas ord "När jag dricker te, då dricker jag te!". Mina kära systrar köpte den till mig i julklapp! Nu ska jag bara fixa en ram till den också. Och måla om i köket för att den ska passa in som jag vill...



Den är 50 x 50 cm. Någon som vet var jag kan köpa en snygg svart fyrkantig ram till den?


Kommentarer:

1 Proforma:

Ikea, Gallerix...

För med sig en del jobb, förstår jag! Men vad gör man inte :)

Ha en mysig kväll!

Kramar

2 isabels värld:

Åh vad fin!! Isa har många fina motiv som jag vill ha. Kram Pernilla

3 fru Sätterlund:

Den där är snygg :) Vilken fin julklapp...

Kram Therese

4 Emma:

Den är verkligen läcker, snällt av dina systrar=) Brukar vara svårt att hitta en precis fyrkantig ram men jag kan tänka mej att Gallerix har!?Hoppas du får till det i köket som du vill!!!;) Ha det bra, kram emmsan

5 MissStorm:

Vilken fin julklapp! Kanske hjälp att måla om köket ingick..? ;)



God fortsättning!

Kram

MissStorm

6 Livet i byn:

Lyllos dig, jag äger ingen Isa ännu men jag vill gärna ha en.



~Livet i byn

7 Helena-hem ljuva hem:

Jättefin!

Hon är så duktig Isa. Vi äger 4 tavlor av henne, och jag är så nöjd med dem allihopa.

Hoppas att julen varit bra! Kramis från Helena

Kommentera här: