TisdagsTema - Fridfullt!

Jag har sett på flera bloggar att de har ett tisdagstema. Blev lite nyfiken på vad det var, så jag kollade såklart upp det! På TisdagsTemas websida står det bland annat att;
  • Detta är en utmaning för din kamera varje tisdag
  • Fotot måste vara taget av dig själv.
  • Fotot ska reflektera temat, hur är upp till dig att tolka.

  • Denna tisdag är temat FRIDFULLT! Gå gärna in & hitta länkar till andras tolkningar av fridfullt. Här kommer mitt bidrag till dagens tema!


    Detta tycker jag är fridfullt! När jag ser sonen flytta ner hela sin säng på golvet framför sitt golvfönster & ligger med sin nalle & tittar ut. Så här kan han faktiskt ligga bra länge på morgonen, innan övriga familjen vaknar! Me like!


    Kommentarer:

    1 Leva:

    Åh, så underbar bild!!! Härligt att sonen har hittat en fridfull plats där han kan bara ligga och njuta och bara vara. Vi vuxna skulle verkligen behöva lära oss, då skulle inte utbrändhet existera ;)

    Ha en fortsatt fin vecka.

    Kram /Leva

    2 Proforma:

    Hallego... så gott det ser ut. Bara ligga så där och titta ut på världen, härligt... och fridfullt!

    3 J o h a n n a - Inredning & pyssel:

    Vilken mysig bild! Där såg han ut att ha det skönt! Vet du? Jo, jag har hittat ett ställe där man kan göra canvastavlor. Har skrivit ett inlägg om det, så kolla gärna in det. Nu ska jag bara välja bild och storlek som jag ska beställa i, så snart blir det nog en beställning. Ha en bra dag! KRAMAR!!

    4 Mari:

    Den bilden gillar jag, utan en massa krussiduller!

    Barn är ju så mysiga att plåta.

    Börjar krya på mej fast matlusten är lika med noll så jag kämpar på.

    5 Carina:

    Ser ju hur mysigt ut som helst! Och lilla nallen är med också :-)



    Det är ju så smart att ha fönster ända ner, då kan ju även barnen och djuren få lite fin utsikt!



    Om vi bygger nytt hus någon gång skall det absolut bli såna fönster!



    Kul att du upptäckte tisdagstema, det är lika spännande varje vecka att se vad det blir för tema.

    6 Kristina-Novemberbröllop:

    Underbar bild:) Ser riktigt fridfullt ut:)Kram

    7 Nilla:

    Vad mysigt det ser ut! Han verkar ha fin utsikt från sitt fönster!

    8 Ellas Inspiration:

    Superkul att du också hänger med och tolkar... Jag har verkligen blivit fast i dessa fototeman men det är så kul.



    Mysig bild!! Ser verkligen fridfullt ut!



    Kram Karin

    9 morsdeka:

    Så skönt han har det. Hoppas han fortsätter koppla av så i framtiden. Man behöver det. KRAMEN!

    Kommentera här: