Bokstäver!

Häromdagen såg jag jättecoola bokstäver inne hos Jennys Hus. Blev lite galet kär i dessa, så jag var tvungen att kolla vidare på SET 26:s websida. Bokstavsmöblerna kommer från Schweiz & vad det verkar på deras websida, så finns ingen återförsäljare i Sverige! SÅ SYND! Tror verkligen att dessa skulle göra succé här! Bokstäverna är alltså inte bara en bokstav, utan även en bokhylla, byrå eller garderob - du bestämmer själv hur du vill ha dem! De är 112 cm höga & 37 cm djupa. Bredden varierar beroende på bokstav.






Så här ser det ut på framsidan av bokstäverna respektive på baksidan. Nedan ser ni hur det  kan se ut inuti dessa bokstäver. Bokstäverna finns även att få i flera olika färger; vit, mörkgrå, silver, gul, röd & blå.


Alla bilder kommer från SET 26:s websida. Översta bilden är dock ett eget kollage av deras bilder.

Kommentarer:

1 GÅRDSROMANTIK:

Fastän jag gillar antika möbler så mäste jag säga att det där var urläckert!



Kram Maud

2 Petra:

dem är urläckra.



ha en fortsatt trevlig helg!

3 Helena-hem ljuva hem:

Snyggt!!

Ja, det stämmer att jag jobbar inom Socialtjänsten. Gör du också det?

4 Monkan:

Jaadu, jag såg dem hos Jenny och gillade very much. Men nu, när du spär på med alla dessa bilder… blir ju önskan helt sjukt stark! De är ju så makalöst läckra! Klart du ska ha hela namnet om bokstäverna går att få tag på :-)

5 Helena-hem ljuva hem:

Hej igen! Du har mitt drömjobb! Det är dit jag också strävar. (-: Kram!

6 Mari:

Superläckrar och sen att de har en funktion är ju ett stort +. Härliga bilder!!

7 Jo:

Coola! :)

Trevlig helg!

8 Snusans Inredningsblogg:

Coooolt!! :D

9 Anna:

Jag håller med dig, så synd att det inte finns någon återförsäljare här i Sverige. Det vore inte helt fel med en förvaringsmöbel i form av ett E här hemma.



Kram!

10 Nilla:

Jag har sett dem någonstans, troligen i en blogg... :-) Riktigt tuffa!

11 Helen:

Vilka roliga möbler! Verkligen synd att de inte finns i Sverige!

12 Karin:

Vilka stoooora bokstäver!

13 Malin:

Det där var ju urläckert!!!

14 Malin B:

Så himla häftiga bokstavsförvaringshyllor!

Synd att det inte fanns någon ÅF i Sverige.

15 Designtjejen:

Jag har också sett dom. Visst är dom läckra!!

KRam

16 Vendela:

Gillar om det du skrivit! Underhållande att se en del bra saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om varenda dag. ;)

Kommentera här: