Pandora - kul att "designa" lite själv

Jag vill ha ett Pandora armband! Tyckte först när de kom, att det inte var något för mig. Men nu... I really want one! Det som är så kul med just dessa armband är att man själv väljer hur man vill ha dem. Man väljer sina personliga favvisar & det som passar en själv. Kanske man får någon i present någon gång & då är det förhoppningsvis en tanke bakom just den "berlocken".  Det finns som halsband också!

image250 Här är själva armbandet!

image251 Det här hjärtat vill jag ha av min man...

image252Tårtan vill jag ha eftersom jag älskar att dekorera just tårtor & har mitt företag Fest & Kalas.

image253Det här är en pojke. Det skulle jag vilja ha två av, en för varje son!

image254Den här heter Kronan. Den vill jag ha bara för att den är fin! Dessutom säger min minsta son att jag är en prinsessa... :-) Så då passar ju kronan bra till mig!

image255Ett paket skulle också passa mig, eftersom jag är barnsligt förtjust i presenter!

image256En kaffekopp. Jag älskar att fika! En härlig stund att umgås med familj & vänner.

image257Den här skulle jag säkert få av mina barn om de fick välja - en fotboll!!

En kollega har en ängel också, men den bilden gick inte att ladda ner. Den är jättefin!

Bilderna är alla hämtade från PANDORA shop. En annan web-sida med Pandora är även PANDORA jewelry.

Kommentera här: